Hvad hvis bremsevæskebeholderen er tom?
Hvis bremsevæskebeholderen er tom, virker bremserne muligvis slet ikke. Er bremsevæsken helt væk, skal beholderen straks fyldes, og bremserne kontrolleres, fordi det er farligt at køre med en tom beholder.